دیدنی تر
دیدنی تر
ته چین بهترین رستوران‌های شهرک غرب

تاپ 10 بهترین رستوران‌های شهرک غرب

  • انتخاب بهترین رستوران‌های شهرک غرب به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه‌بر تست غذاهای خوشمزه و طعم‌های خاص از خدمات بی‌‌نظیر آنها هم استفاده ببرید. همچنین بسیاری از بهترین‌ها در غرب تهران فضاهایی روح‌نواز و به یادماندنی در خاطرات شما ثبت می‌کنند. می‌توانید به همراه خانواده، برای مهمانی‌ها و قرارهای کاری لوکیشن‌های متنوعی را انتخاب کنید و از تنوع غذاها لذت ببرید. در این خصوص ما از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های شهرک غرب و ویژگی آنها لیستی تهیه کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند.

    ویدئوی معرفی بهترین رستوران شهرک غرب

    در حال بارگذاری پخش کننده...

    10 تا از بهترین رستوران های شهرک غرب

    غرب تهران از مناطق مرفه و پرجنب‌ وجوش است که پر از رستوران‌ها با غذاهای باکیفیت و طعم‌های خاطره‌انگیز است. انتخاب یکی از رستوران‌های شهرک غرب که هم غذاهای متنوع و لذیذ داشته باشد و هم از خدمات و بهداشت قابل‌ قبولی برخوردار باشد، شاید کمی شما را سردرگم کند؛ اما آشنایی با ویژگی تعدای از آنها در انتخاب به شما کمک می‌کند.

    تاپ‌ترین رستوران‌های شهرک غرب که همیشه همراه با رضایتمندی مشتریان است عبارت‌اند از:

    • شهربانو
    • باکس کلاسیک
    • زمین
    • هرمزان
    • رایدر
    • سوشی خونه
    • ته چین بار
    • مطبخ ملوکانه
    • دونر گاردن
    • هانتر

    رستوران شهربانو

    یکی از بهترین رستوران‌های شهرک غرب تهران شهربانو است که لیست متنوعی از غذاهای اصیل ایرانی را سلف سرویس ارائه می‌دهد و با موسیقی زنده ساعت خوبی را برای مشتریان رقم می‌زند. این رستوران خدمات بی‌نظیری همچون اینترنت، پارکینگ، آسانسور و لژ خانوادگی دارد و در بلوار دادمان واقع شده است.

    بیشتر بخوانید
    دیپ لپه باقالی خوشمزه با دستور پختی آسان

    باکس کلاسیک از بهترین رستوران‌های شهرک غرب

    این رستوران که قبل‌تر فقط فست فود به مشتریان ارائه می‌داد با نقل مکان به انتهای بلوار دادمان به رستورانی با سه سالن مجزا تبدیل شد. این رستوران منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی دارد و بسیاری خدمات ویژه به مشتریان می‌دهد.

    رستوران گیاهی زمین

    اگر به‌دنبال بهترین رستوران‌های شهرک غرب هستید که بتوانید غذاهای رژیم گیاهی خود را برهم نزنید، رستوران گیاهی زمین با غذاهای ۱۰۰ درصد گیاهی و طعم‌های بی‌نظیر نیاز شما را مرتفع می‌کند. این رستوران اطلاعاتی هم در مورد وگانیسم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و در بلوار فرحزادی است.

    رستوران هرمزان از بهترین رستوران‌های شهرک غرب

    هرمزان را شاید بتوان در دسته رستوران هایی با سبک نسبتا قدیمی قرار داد. رستورانی با دو طبقه سالن و نان خوشمزه و داغ که در تنور خود رستوران پخته و در کنار کباب ها سرو می شود حس دلچسب و نوستالژی را برایتان به ارمغان می آورد. هرمزان که در گذشته با نام رستوران حاج حمید هم فعالیت می کرد ، به عنوان یکی از بهترین کبابی های شهرک غرب نیز شناخته می شود.

    رایدر

    رایدر رستورانی که شاید همه آن را نشناسند ولی از هرکسی بپرسید که چطور رستورانی است. قطعا از برخورد فوق العاده پرسنل و کیفیت بالای غذا و سرویس دهی به موقع می گویند. کافه رستوران رایدر در مرکز تجاری مهستان یکی از بهترین رستوران‌های شهرک غرب است که با ارائه انواع غذا های ایتالیایی و نوشیدنی های گرم و سرد و دسر های خوشمزه. کمک می کند تا در کنار لذت بردن از این خوراکی های خوشمزه ، خریدی دلچسب هم داشته باشید.

    بیشتر بخوانید
    تاپ 10 بهترین کافه های تهران معرفی کامل ویدئویی

    سوشی خونه از بهترین رستوران‌های شهرک غرب

    سوشی خونه نامی آشنا چه برای عاشقان غذا های آسیای شرقی و چه برای باقی مردم. رستورانی که از دیزاین تا نوشیدنی و دسر هایش همگی از کشور های آسیای شرقی است. این روز ها بیش از گذشته تب سریال های کره ای و چینی بسیار داغ و علاقه به امتحان غذا هایشان داغ تر از آن است. همانطور که از اسمش پیدا است می توانید انواع سوشی ها و ساشیمی ها و نیگری ها و تماکی های سرد و گرم و انواع نودل های خوشمزه. و دیگر غذا های آسیایی را به همراه نوشیدنی های بی نظیر میل کنید.

    ته چین بار

    ته چین یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدار ترین غذا های ایرانی که هر رستورانی آن را سرو کند قطعا در لیست رستوران های محبوب ایرانی ها قرار می گیرد. این محبوبیت باعث گردیده تا رستورانی با همین نام با بیش از 9 شعبه تاسیس گردد و یکی از شعب آن در شهرک غرب و یکی از بهترین رستوران‌های شهرک غرب است. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی ته چین قرمه سبزی و ته چین عدس پلو از پرطرفدار ترین ته ین های این رستوران است که حتما آن را امتحان کنید.

    رستوران مطبخ ملوکانه از بهترین رستوران‌های شهرک غرب

    مطبخ ملوکانه رستورانی که با اسم جالب اش همه را کنجکاو به سمت خود می کشاند. مطبخ ملوکانه انوع غذا های ایرانی را با طعمی بی نظیر سرو می کند. ظروف سفالی این رستوران زبان زد است و صرف غذا در این ظروف لذت غذا خوردن را دو چندان می کند. حتی برای یکبار این رستوران را برای صرف یک وعده غذای بی نظیر انتخاب کنید و از انتخابتان لذت ببرید.

    بیشتر بخوانید
    تاپ 10 بهترین اقامتگاه‌های بوم گردی ایران

    دونر گاردن

    مجموعه دونر گاردن از پرطرفدار ترین رستوران های ترکیه ای با مواد اولیه بسیار با کیفیت و لذیذ است که در دسته بهترین رستوران‌های شهرک غرب قرار دارد. با شعبه های مختلف در سطح تهران و دارای فضایی بسیار زیبا و دلنشین که با گل کاری زیبایش طراوت و تازگی خاصی را به محیط بخشید است. دونر از غذاهای اصیل ترکی است که ترکیبی از گوشت تکه تکه همراه با سبزیجات معطر است و نوع پخت آن بسیار در کیفیت غذا تاثیر گذار است. معمولا رستوران های ترکیه ای ارائه کننده اصلی این غذای لذیذ هستند. رستوران دونرگاردن نیز با چند شعبه فعال یکی از برندهای همیشگی فروش دونر در کشور ما است.

    رستوران هانتر از بهترین رستوران‌های شهرک غرب

    هانتر شهرک غرب ارائه دهنده یکی از لذیذ ترین استیک ها با منویی جذاب. در منو این رستوران انواع استیک ها و غذاهای گوشتی با زیبا ترین دورچین ها وجود دارد. که در کنار تازه ترین سالاد ها و نوشیدنی های فصل برای شما سرو می شود. این رستوران جذاب با سالنی زیبا و دوستانه و فضایی زیبا تر در بیرون از رستوران که اخر هفته بسیار شلوغی دارند. اگر رزرو انجام بدهید با خیالی آسوده می تواید مراجعه کنید و از غذا هایشان لذت ببرید.

    سخن پایانی

    پیدا کردن بهترین رستوران‌های شهرک غرب که هم خیال شما را از کیفیت غذاها و مواد اولیه آن راحت کند و هم بدانید بهداشت به خوبی در این مکان‌ها رعایت می‌شود، نیاز به کمی بررسی دارد. علاوه‌بر این باید خدمات خوبی را به مشتری ارائه دهند و شما در آن مکان حس خوبی را داشته باشید.

    داشتن تمامی این ویژگی‌ها است که یک رستوران را در گروه بهترین‌ها قرار می‌دهد. در لیست ما رستوران‌هایی انتخاب شد که تمامی این ویژگی‌ها را یک‌جا داشته باشند و بتوانند اوقات خوشی را به شما هدیه دهند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *